8 powodów, dla których czapka reklamowa to idealny gadżet na lato!

  • tomek 

Czapka z daszkiem wzbogacona ciekawym znakowaniem w postaci nadruku czy haftu to jeden z najlepszych gadżetów reklamowych na lato. Dlaczego?

  1. Jest gadżetem funkcjonalnym, czyli takim, którego cykl życia produktu jest relatywnie długi. Używać go możemy przez minimum 6 miesięcy w roku, choć są i tacy, którzy nie rozstają się z nim również w zimne, a nawet mroźne – miesiące.
  2. Jest dla każdego. Co to znaczy? Dokładnie to, że użytkownikiem takiego produktu mogą być zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Bez względu na wiek. To również produkt uwielbiany przez dzieciaki.
  3. Jest wdzięcznym produktem do personalizacji. Powierzchnia znakowania w przypadku czapek reklamowych jest – w porównaniu z innymi gadżetami reklamowymi – naprawdę spora. Możemy drukować i haftować przód czapki, jej bok, tył, a nawet daszek. Wystarczy stworzyć wyjątkowy i nietuzinkowy projekt graficzny, a efekt końcowy będzie WOW.
  4. Jest dostępna w szerokiej gamie modeli i kolorów. To powoduje, że jesteśmy w stanie stworzyć produkt idealnie dopasowany do oczekiwań grupy docelowej.
  5. Jest świetnym nośnikiem komunikatu reklamowego. Logo czy grafika umieszczona w kreatywny sposób na czapce widoczna jest nie tylko przez jej właściciela, ale także – a może przede wszystkim – przez niezliczoną liczbę osób, które mają z nią fizyczny kontakt. Wyobraźcie sobie, że czapkę z logo nosimy przez pół dnia w jednym z „zatłoczonych” miejsc (centrum miasta, centrum handlowe, popularne miejsca wakacyjne). Szacuje się, że kontakt z reklamą umieszczoną na czapce jest w stanie dotrzeć do kilku tysięcy odbiorców.
  6. Jest dostępna w wersji EKO. A to jest w zgodzie z obecnym – jakże słusznym – trendem rynkowym. Trendem, który dotyczy również gadżetów i upominków reklamowych
  7. Jest gadżetem niedrogim. To z kolei powoduje, że może znaleźć zastosowanie w odniesieniu do masowych akcji marketingowych, gdzie jednostkowa cena produktu jest istotnym kryterium wyboru upominku reklamowego.
  8. Jest upominkiem o szerokim spektrum zastosowań marketingowych. Chodzi dokładnie o to, że może być ona elementem działań trade’owych i promocyjnych, czy stanowić świetne narzędzie dla handlowców w codziennej pracy z klientami. Idealnie sprawdzi się w przypadku różnego rodzaju eventów, targów czy konferencji, jako prezent w konkursach organizowanych w social mediach, czy też element onboardingu i różnych działań dedykowanych własnym zespołom.

 

Poniżej proponujemy Top 3 czapek reklamowych na lato:

 

  1. Czapka z daszkiem wykonana z oddychającego materiały poly twill, z pięcioma panelami, usztywniana, profilowanym daszkiem i regulowanym zapięciem na rzep, dostępna w kilkudziesięciu kolorach.

 

Cena z haftem do 9.000 ściegów: 

50 sztuk  – 16,75 PLN netto

100 sztuk – 14,95 PLN netto

250 sztuk – 13,85 PLN nettto

500 sztuk – 12,75 PLN netto

 

  1. Czapka z daszkiem wykonana z oddychającego materiały poly twill, z sześcioma panelami, usztywniana, profilowanym daszkiem i regulowanym zapięciem na rzep, dostępna w kilkudziesięciu kolorach.

 

Cena z haftem do 9.000 ściegów: 

50 sztuk  – 17,25 PLN netto

100 sztuk  – 15,45 PLN netto

250 sztuk – 14,35 PLN nettto

500 sztuk – 13,25 PLN netto

 

  1. Czapka z daszkiem truck’erka wykonana z nylonu i siatki, z pięcioma panelami, usztywniana, z podwójnym, plastikowym zapięciem, dostępna w kilkudziesięciu kolorach.

 

 

Cena z haftem do 9.000 ściegów:

50 sztuk – 17,99 PLN netto

100 sztuk – 16,50 PLN netto

250 sztuk – 14,95 PLN netto

500 sztuk – 13,90 PLN netto