Kalendarze firmowe 2025

Wrzesień to tradycyjnie miesiąc, w którym firmy zaczynają się rozglądać za ciekawymi rozwiązaniami dotyczącymi kalendarzy firmowych na rok 2025. Ta kategoria upominków reklamowych niezmiennie pozostaje w orbicie zainteresować marketerów. Nie inaczej jest i w tym roku. Co zatem w tym obszarze proponuje rynek?Czytaj więcej »Kalendarze firmowe 2025

Czy gadżety reklamowe to już przeżytek?

  • tomek 

„Gadżety reklamowe to już przeżytek!”

Ileż razy w ciągu ostatnich kilku (kilkunastu) lat słyszałem takie stwierdzenie:)

Podobnie jak: „Długopisy reklamowe, notesy i kalendarze się kończą. Przecież żyjemy w świecie przepełnionym nowoczesnymi technologiami. Mamy komputery, smartfony, aplikacje do zarządzania czasem i organizujące/porządkujące naszą pracę”.

 A jednak nie do końca:)Czytaj więcej »Czy gadżety reklamowe to już przeżytek?

Słodkie upominki wielkanocne

Wielkanoc to kolejna – po grudniowych świętach – okazja, aby wręczyć naszym pracownikom i klientom drobne upominki, które sprawią im radość i wywołają szczery uśmiech na ich twarzach. Doskonale sprawdzą się w tej sytuacji słodkie prezenty. Niezobowiązujące, niedrogie, a jakże skuteczne w swoim oddziaływaniu:) Być może nasze propozycje przypadną Ci do gustu? Czytaj więcej »Słodkie upominki wielkanocne

Czy warto zapraszać naszych stałych klientów na targi branżowe?

Pytanie wydaje się kuriozalne, gdyż jednym z głównych wskaźników, na podstawie których firma ocenia efektywność naszego udziału w targach w charakterze wystawcy, jest frekwencja na naszym stoisku. Najczęstsze i w wielu przypadkach jedyne pytanie, jakie pada z ust prezesa czy właściciela firmy po targach dotyczy ilości osób, które odwiedziły nasze stoisko. Oczywiście im większa liczba odwiedzających, tym lepiej. Jeżeli powiemy jeszcze, że było dwa razy więcej osób niż w roku ubiegłym to jeszcze lepiej. A jak dodamy do tego, że na naszym stoisku było znacznie więcej odwiedzających, aniżeli na stoiskach sąsiadów, bądź konkurentów – to już cudownie. Czyli mamy sukces, a poniesione koszty marketingowe w pełni obronione i uzasadnione:)Czytaj więcej »Czy warto zapraszać naszych stałych klientów na targi branżowe?

Najlepsze gadżety na targi i konferencje

Wydaje się, że po okresie pandemii i towarzyszącym jej ograniczeniom, targi i konferencje ponownie stają się istotnym elementem promocji firmy, marki, produktów i usług oraz efektywnym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów czy też utrwalaniem wartościowych relacji z obecnymi partnerami biznesowymi.

Obecność na targach w charakterze wystawcy nie jest jeszcze gwarancją sukcesu. Na targach nie wystawiamy się przecież sami. Jest tam bardzo często cała nasza konkurencja. Szczególnie wtedy, gdy mówimy o targach branżowych. Jak zatem się wyróżnić i zwrócić na siebie uwagę? Jak wzbudzić pozytywne emocje wśród odwiedzających?Czytaj więcej »Najlepsze gadżety na targi i konferencje