Kampanie gadżetowe w 2020 roku – na co postawią marketerzy?

  • tomek 

Początek 2020 roku zapowiada się bardzo interesująco. Zarazem będzie to niesamowicie intensywny okres. Za nami udział w Forum Branży Eventowej, w lutym pojawimy się na targach reklamy Rema Days, zaś w kolejnych miesiącach będzie można nas spotkać na największych konferencjach marketingowych w Polsce: I Love Marketing (Warszawa 10-13.03.2020r.) i Golden Marketing Conference (Poznań 01-02.04.2020r.). Pozytywnie Promocyjni po raz kolejny zostali partnerami tych dwóch wyjątkowych wydarzeń. Jest nam również niezmiernie miło, iż począwszy od stycznia będziemy obecni w każdym tegorocznym wydaniu najbardziej cenionego przez marketerów pisma branżowego jakim jest Marketer+. Będziemy w nim na bieżąco informować o aktualnych trendach w obszarze szeroko rozumianych upominków biznesowych oraz prezentować – naszym zdaniem – najciekawsze rozwiązania w tej dziedzinie. Poniżej możecie przeczytać artykuł z najnowszego wydania , w którym piszemy o kampaniach gadżetowych w 2020 roku.

Kampanie gadżetowe w 2020 roku. Na co postawią marketerzy