W związku ze zbliżającym się sezonem przedstawiamy nowości produktowe, na które – naszym zdaniem – należy szczególnie zwrócić uwagę. Marka Fruit of the Loom wprowadziła w tym roku miękki odpowiednik bestsellera (Valueweight 165 g) czyli Iconic 165 T.
Model ma ten sam, klasyczny krój, ale jest miękki w dotyku. Koszulka wyprodukowana została w 100% z bawełny czesanej, w 5 kolorach do wyboru. Co więcej, producent poszerzył linię Iconic o modele v-neck oraz longsleeve. W ofercie znajdziemy także nowy model bluz (62-168-0) bez przedniej kieszeni, dzięki większej powierzchni nadruku cieszy się dużym zainteresowaniem. Produkt posiada płaskie sznurki i odrywaną metkę, a także 5 kolorów do wyboru.
Russell przygotował dla swoich Klientów kolejne modele z linii Pure Organic, wyprodukowane w 100% z czystej bawełny organicznej. Do koszulek została dodana wersja z długim rękawem, v-neck oraz o większej gramaturze. Producent wprowadził także koszulki polo oraz bluzy z tego samego materiału. Ciekawym produktem jest R208M. To wysokojakościowa, dwustronna bluza z niezwykłym wykończeniem w 8 modnych kolorach do wyboru.
Zarówno Fruit of the Loom, jak i Russell wprowadzili nowy, miętowy kolor do swojej oferty. Owocowa marka nazwała go Neomint.
Natomiast koszulek i bluz w Russellu możemy szukać po nazwie Aqua.
W ofercie marki Result na pewno trzeba wyróżnić niespotykany wachlarz kolorystyczny (14) kamizelek odblaskowych R200X EV. Pozwala to w łatwy sposób stworzyć wizerunek pracowników firmy, nawiązując do jej kolorystyki.